קידום אתרים בפייסבוק

תמהיל השיווק הדיגיטלי שלכם צריך לקחת בחשבון כל ערוץ אפשרי ולבחון כל אחד מהם לאור המטרות והאמצעים העומדים לרשותכם. פייסבוק כפלטפורמה מאפשרת לכם מספרי אפיקים בעצמה לקידום

"אני מעדיף להשקיע את הכסף שלי בשירות קידום בגוגל", "קהל היעד שלי גם ככה לא גולש בפייסבוק", "פייסבוק זה לזקנים, אין לי מה לקדם את האתר שם". משפטים אלו ואחרים אנחנו שומעים על בסיס יומי וכמעט תמיד נגיד למי שאומר אותם שהוא טועה. פרסום בפייסבוק נחשב לאחד היעילים ביותר וגם אם נדמה לכם שלעסק שלכם אין מה לחפש שם, תמיד אפשר להפיק מזה משהו. מהי הדרך הטובה ביותר לקדם אתרים בפייסבוק? למה אסור לכם לוורת על הנוכחות שם? ואיך עושים את זה בצורה מקצועית ועם ניצול תקציב חכם? צוות "קידום אתר" עם כל התשובות

פרסום אתרים בפייסבוק מתאים כמעט לכולם - אל תפספסו את ההזדמנות!

גם אם נדמה לכם שקהל היעד שלכם לא נמצא בפייסבוק, אנחנו ממליצים לא לשלול במהירות את אפשרויות הפרסום שם. על פי הנתונים הקיימים ישנו קהל אדיר ומגוון שנכנס לפייסבוק לפחות פעם ביום מקשת גילאים רחבה במיוחד. זה אומר שככל הנראה גם לעסק שלכם הפרסום בפייסבוק יהיה יעיל ולא כדאי לכם לוותר עליו. ייתכן ויהיה לכם שווה להשאיר חלק קטן מהתקציב עבור פרסום בפייסבוק ולבחור טקטיקה ספציפית, אבל לא כדאי לוותר לחלוטין.

על רימרקטינג שמעתם? הפרסום היעיל והמקצועי ביותר שפייסבוק מציעה

אחד מכלי הפרסום היעילים ביותר שמציעה פייסבוק נקרא "רימרקטינג" והוא מוכח ככלי איכותי ומתקדם שבאמת עושה את העבודה. מה זה אומר? ובכן, רימרקטינג זו למעשה שיטה חכמה שכרוכה בהכנסת קוד מיוחד באתר שלכם ש"צובע" את כל מי שנכנס אליו. אותו קהל "צבוע" שייכנס אחר כך לפייסבוק יזוהה מיד על ידי פייסבוק ויוצגו לו המודעות שבחרתם שמפרסמות את העסק שלכם. בשורה התחתונה זה אומר שהאתר שלכם ימשיך "לרדוף" אחרי כל מי שביקר בו גם כאשר הוא נכנס לפייסבוק. כאשר אותו גולש ייכנס לפייסבוק הוא יראה מודעות פרסומיות של האתר שכבר ביקר בו, מה שעשוי לגרום לו בסופו של דבר להפוך ללקוח. זה נותן לכם אפשרות לפרסם עבור מי שהתעניין בכם מלכתחילה, מה שהופך את הפרסום ליעיל בהרבה.

הכסף שלכם שווה הרבה! אל תפקידו את תקציב הפרסום שלכם בידי כל אחד

על פניו נראה כי כל אחד יכול לפרסם בפייסבוק ולא דרושה הכשרה מיוחדת עבור זה. ההוראות הן ברורות ונגישות, הפלטפורמה פשוטה, ואנו עדים לבעלי עסקים רבים שבוחרים לחסוך ולבצע את הפרסום בפייסבוק בעצמם. אנחנו באופן אישי מאמינים שכל אחד צריך להתעסק במה שהוא טוב בו ושפרסום בפייסבוק הוא לא משימה של מה בכך. צריך לדעת איך עושים את זה: צריך להכיר את כל האפשרויות ולבחור את המדויקת ביותר, צריך לדעת איך לתכנן את התקציב ואת המודעות, איך לפלח את הקהל ואיך ליצור קמפיין שיוכיח את עצמו וינצל את התקציב כהלכה. אל תתנו לכל אחד לעשות את זה!